Saturday, December 18, 2010

tuntut janji

Seperti yang di janji budak2 tu menuntut lah janji diorang...so dengan umi dia, mikaiel dan marwah sekali mandi kolam...

Layan ajer lah gambar ni ya...tak yah lah aku nak citer panjang lebar..heheh









7 comments:

liza said...

seronok anak2 dpt main air:)

Farah Ikin said...

memang liza...especially yg kecik sekali..di terpuk2 nya air..tertelan air byk kali pun tak kesah..lagi suka dia..heheheh

jasayu1 said...

ala tomeinyer bebudak main air.... espclly mama dier....heheh..salam pknalan wat mama dier..

Farah Ikin said...

Hi ayu(ehh betul ke panggil ni)..thanks singgah..salam kenalan jugaa ya

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

comey_lote said...

best kan kalau boleh mandi kolam hari hari camni!!nak2 kalau takde org...family kita je...kalau kat sini jgn harap lah....

Farah Ikin said...

ida kalau weekdays mmg takder org..sebab keje.hehe.kalau pandai swin lagi best.anak2 kin lagi pandai swin tau..jelesss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.