Wednesday, December 8, 2010

Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!

Salam Maal Hijrah,

Sambil keje sambil menghupdate blog...ngeee***
Sejak dua menjak ni asyik join GA n contest jerrr aku..hihi

Ni ada GA yg dianjurkan oleh MAMA Kembar Tiga. Baru je kenal blog mama kembar tiga tadi..sambil join leh kenal2 lan .. kan3
Kalau sesiapa nak kenal dan join sila lah klik kat BANNER di bawah yer..tapi agak nya ramai yg dah kenal..hihi...hang ajer blom lagi..tu lah malas nak ber blogwalking sapa soh...


Bagi yg join GA ni anda bakal membawa pulang hadiah..ceh wah....
Hadiah berupa barangan Victoria's Secret & Telekung Travel ditaja oleh Itsy Bitsy Secrets 

sangat menarik hadiah nya..sila skroll ke bawah lagi utk lihat hadiah dgn lebih dekat ya



Hadiah Pertama:
Pure Seduction Midnight Body Lotion + Body Mist + Telekung Travel


Hadiah Kedua:
Island Waters Body Mist + Telekung Travel


Hadiah Ketiga: Telekung Travel

Tarikh tutup: 6 Januari 2011

Mama Kembar Tiga soh tag sesiapa tapi aku tak tahu nak tag sape..Jadi kali ni aku pilih my x-schoolmate yg sgt glamer dlm dunia blogger mereka (korang..jgn marah ya i tag u all..hihi..terpulang)


4 comments:

Mama Kembar 3 said...

Salam. Thanks sbb sudi join & good luck dear! :-)

Farah Ikin said...

thanks triplet mom!!

Farah said...

hahahaha i tak gelemerrrrlaa.thanks ikin..kalau sempat farah pon nak join GA ni.hadiah bes bes.

Farah Ikin said...

farah..kalau ada masa join ye..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.