Monday, December 6, 2010

Rasa macam nak LEMP*** ajer ....

3 hari lepas masa aku pergi Uniten nak re-register semester baru, cari punya cari check student kad takder...dalam hati kata ni mesti tertinggal dalam handbag masa aku tgh transfer brg kat dlm beg lain...tu lah gatal sgt nak tukaq2..ni lah padah nyer

aku dah kat keta , malas pulak nak naik balik amik kad tuh...alah redah ajer lah....kalau dia tanya cakap ajer tertinggal...bukan selalu..ni first time...

pastu dah sampai, gi lah computer lab nak register online...nak masuk kena tap kat pintu dulu..sebab aku tak bawa jadi aku tunggu lah kalau ada orang nak masuk, aku menyelit lah...ada mamat ni gentle plak..dia tap pastu siap buka pintu utk aku..hehe..mamat negro..tak kesah janji leh masuk.

kat dlm terserempak dgn dua org pak guard muda ni. ni perbualan aku ngan diorang :

Pak gad 1 : ehhh...student ke staff ni????
Aku: ko tgk rasa aku student ke staff ..cuba teka ??(dalam hati je)

takder masa yer pak gad tu nak jawab kalau ko bg teka tekuk cam gitu. sambung blk citer....

Aku: hmm...student lah
Pak gad 1 : mana student kad ni???
Aku: ohhh(buat2 tak perasan pulak)...tertinggallah
Pak gud 2 : tempat tinggal kat mana???luar ke dalam hostel???
Aku: saya dok luar cik (aku nampak cam bdk lagi ke nak tinggal kat hostel- dalam hati)
Pak gad 2 :kalau dok dlm mmg saya dah soh blk dah.
Aku:sori lah...kad tertinggal kat dlm beg lagi satu..tadi saya tukar brg kat beg lain..tertinggal pulak kad
Pak gad 1 :oohhh....biasa bawa beg plastik ye????

Mak aii!!!...ayat pak gad ni mmg tak boleh blah...eeeeee..menyirap darah naik sampai kat kepala rasa ...apa kelas pulak aku nak bawa bag plastik pegi 'U' ni...ayat sindiran tak makan saman di bagi nyer kat aku...jatuhlah standard bang pakai beg plastik 

Aku : huhhhh.... (Masa ni aku rasa mcm nak bagi pelempang ajer sebijik kat muka pak gad tuh)

Walau macamanapun Aku masih control ayu lagi..walaupun aku punya tahap adrenalin masa tu dah melimpah2...takper sabar2....ada hari ada batas.

Dah siap urusan semua, aku dengan muka yg tak senyum, marah lagi lah konon..ehhh mmg marah yer!!!....tak pandang pun kat pak gad tu..sekali lagi aku menyelit di celah2 orang nak keluar pulak...

Eee...sabar ajer lah aku....geram betul dgn orang yg spoil mood aku ni...naseb baik asben ajak merempit pada malam nyer dan kitorang pekena nasi arab kat sg chua kat kajang..fuhhh sedap tulll...huh..gemuk lah ko kin!!!..takper asal bahagia..hahaha




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.