Friday, April 10, 2009

masa lapangku


Beside study rasa2 nye apa yg boleh aku buat utk mengisi masa yg terluang..paham2 lah kalau dah master, bk lah masa terluang...hmmm..let me think ....mungkin aku boleh :

  • menjahit baju
  • membuat kraftangan
  • masak kek dah kuih muih
  • menjahit labuci
  • buat bizness kecil2 an jual h/bg or baby stuff
Aku pun tak yakin kalau aku boleh buat salah satu dari list di atas..tapi yg pasti ini adalah perkara yg aku sentiasa terfikir utk lakukan tapi tak de masa sebab aku kerja.

4 comments:

comey_lote said...

jahit baju dan jahit manik! boleh la ida tempah...hehehe

Farah Ikin said...

tu perlukan usaha yg gigih tu nak jahit labuci dan baju...jahit labuci sebelah tangan jer dah berpeluh2 nak sudah kan

comey_lote said...

hahahaha..tu sbb ida suh kin buat..ida nama je surirumah, menjahit FAIL

Farah Ikin said...

hahaha...kin ni pun tak tahu langsung nak jahit baju..tak tahu lah nanti jadi aper..jahit baju jadi seluar kot nyer..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.