Monday, November 5, 2012

Dah Beres Kerja Ku

Hari ini aku mengambil kesempatan yang ada untuk buat segala urusan yang tertunda. Kebetulan mujahid ada ambil hadiah untuk anugerah kecemerlangan SK Sri Kiambang Pasir Mas. Jadi anak2 aku yang kecik tu letak kat umah mak mertua. Kat umah mak ada kakak ipar yang boleh jaga mereka. Maka senang sikit aku nak ke sana ke mari.

Mata pelajaran Agama Islam Terbaik

Kemudian dalam pukul 10:30am majlis pun habis. Jadi aku terus ke bandar pasir mas beres kan kerja apa yang patut.

1. Mula-mula ke JPN amik MyKad aku dan MyKid anak2 yang hilang sebab purse aku kena ragut 2 bulan lepas.
Kes ragut ni aku memang tak story dalam blog ni.

2. Ke CIMB buat Debit Kad. Sekejap jer dah siap Debit Kad. Tak perlu tunggu surat dah. Terus leh cucuk atm.

3. Ke Tabung Haji buka akaun anak2 juga akaun aku (dah tua baru nak buka TH haha)

4. Ke Mahkamah untuk sain borang Pesuruhjaya Sumpah.

Pkl 3pm semua selesai, jadi apa lagi balik rumah, rehat,,, petang nanti baru amik budak2 tu.

Abg Marwan dengan Maggi Celup..peneman umi untuk hari ini.

Menu umi pula Nasi Air nyum3...

Gigih akak ni kerja..byk akaun tu nak kena buka hihihi

Mahkamah Pasi Mas...nak cop cuma ke kaunter ni jer..senang kan!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.