Monday, November 5, 2012

Cuti datang lagi...Destinasi menarik??

Bulan 11 ini adalah cuti sekolah akhir tahun..dan ini adalah saat yang di tunggu..bukan aku tapi hubby ni yg sukaaaaa sgt bila cuti sekolah..lebih2 lagi cuti akhir tahun lebih kurang sebulan setengah. Bahagia nyer jadi cikgu ni kan!

Jadi ke mana kah kita nak pergi masa cuti sekolah nanti?...hmmmm...tu yang dok pikir2 ni...dengan keadaan kewangan sekarang ni kami kena fikir kan byk faktor sebelum berjalan ke mana2. Semua kena berjimat, yer lah kan skang suami sorang jer yg bekerja.

Antara destinasi menarik yang di suggest kan oleh hubby:

Singapore? (rasa banyak juga belanja ni)
Pulau Tioman (pulau pantai timur tengah musim tengkujuh jadi pegi yg belah barat lah)
Batam (hubby yang beriya sangat nak ke Batam)

Sesapa ada cadangan yang lain..boleh lah share kan!

4 comments:

nik ros said...

pangkor dah pi?.murah jea bajet nak pi sana berbanding pulau yg lain.

Farah Ikin said...

Salam Nik...p.pangkor pun best jugak kan...insyaAllah akan di pertimbangkan hehe!!
tq singgah sini.

MAK TEH said...

legoland la,lepas tu pi pulak sentosa ,s'pore...best ..utk anak2 le

Farah Ikin said...

Mak teh,ke mana menghilang?lama xnampak.legoland mmg tempat yg menarik kan especially utk bdk2 kan.insyaallak kalau ada rezeki sampai lah Kami kat sana.mak teh bila nak jalan kelantan? Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.