Tuesday, January 24, 2012

bila stress...kita shopping

Salam...

bukan nyer stress apa pun....bila orang yang kita sayang jauh kan..... mula lah fikir macam-macam ... hehehe...dia tak rindu kat aku lah...tak ingat kat aku lah...(fuhhh please tolong pegi that feeling)..alahai cepat lah cik abang balik...ana rindu sama anta lahhh!!

Jadi untuk menghilang kan stress tu mari lah kita pergi..  Shopping...hehe

Location : Bukit Raja Jusco
Bersama: Adek ku..

Total lost today ialah:

beli seluar VOIR 139.00 - 70% = 41++ (kira sendiri yer..malas i nak tgk resit)
beli berus jamban = 4.90 - 10 % (murah kan..ganas aku basuh jamban sampai patah berus tu)
beli cermin bilik air = 15.90 (beli cermin besar sikit....dalam bilik air aku tu ada owner lama punyer yg aku mcm geli sikit nak guna...soooo aku letak kat bilik air anak2+hubby aku...aku guna sorang jer bilik air aku)

repair jam guess kesayangan = 5 bg aku murah sgt sebab dah lah kedai city chain..then tukar spare part 2 barang..hmmm..mmg budak yg tukang tukar tu sgt baik...dia siap kata bukan 50 kak 5 hinggit jer...bolehhh.

beli bantal aku n hubby yang aku rasa dah sepuluh thn tak tukar ( sayang sebab itulah beli masa baru2 kahwin nyer kenangan ... katil dah ada bantal jer takder hahaha )

beli berus kaki untuk buang kan kulit2 kaki yg merekah tu kan..rasa tumit ni boleh buat sagat jer..adoiii = 4.90
beli loofah untuk buang daki kat celah2..ikut lah celah mana pun...suka hati kamu jerrr = 4.90

beli kain kecik pakai dalaman  .. hehe ada less 20% total dalam rm 25

beli susu anak... ha yang ni mmg wajib ... dan sebab utama keluar pun sebab nak beli susu.. so ada lah alasan kan...hehehe aku beli 4 pack terus sebab ada clearance pack rm18.99 ... normal price 23++.

last but not least and very important thing yang aku nak beli sejak dulu lagi .. sejak aku punyer benda ni rosak..
ialah mesin timbang...hahaha rege dia RM39.90...berangan nak beli yg digital..ahhh tapi apa beza nyerrrrr...asal dapat tgk berapa berat aku sudah....bukan leh kurang berat pun kalau dapat yg digital punyer timbang kannnn....jejeje

gambar takder yer..sebab aku malas nak amik gambar/upload gambar...hahaha....baca jer yer.



2 comments:

MAK TEH said...

suke suke suke sesangat post nih.....sape x suka shopping kannnn ?????mak teh kalu pi shopping ,kasut paling suke...wedges!!! i love you...hehehe...no 2-buku la.pagi tadi mak teh beli buku kak liza tu (hanieliza)ikin pun beli la..best,buat collection.

Farah Ikin said...

hihihi mak teh,,,mmg suke3 kan...kin pun suka beli ksut cuma masa tu baru jer beli kst jadi beli benda lain lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.