Saturday, February 11, 2012

short update ( bagi yang rindu..yang tak rindu gi jauh2..hehe)

Assalamualaikum WBT....

Aku sangat rindu untuk update blog aku yang usang ni....and tadi aku baru habis membelek-belek entri2 ku yang lepas-lepas....selepas baca seakan ada semangat pula nak menulis di dalam entri baru...ehhh jiwang pulak hehe.

Apa agak nyer aku nak cerita yer....butttt actually banyak sangat yang aku nak cerita..and banyak actually yang terjadi sepanjang bulan lepas and awal bulan ari tu....hehehe

Contohnyer anak bongsu aku tu Mikaiel dah masuk 2 tahun dan kami sekeluarga ada lah buat majlis harijadi untuk dia...majlis yang kecil jer tapi amat meriah dan kami sangat enjoy time together with all the family member lebih2 lagi my sister yang duduk kat Kedah pun balik jadi kami ambil kesempatan buat makan-makan untuk keluarga dan jiran2 terdekat.

Tapi tak dapat nak cerita panjang lebar lagi...i got some work to continue...will  chat about it later ..bye tata titi tutu!!!

ps: i'm in losing stage...mission in losing weight stage..hehehe (malu nak citer kat blog hahaha)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.