Monday, September 28, 2009

back to work

today i start masuk keje balik...and yang sedihnyer pembantu umah nak balik kg lak coz nenek dia sakit (harap2 betul lah nenek dia sakit)....and hubby lah yang jaga anak2 kat umah...saya syukur sgt coz hubby sanggup nak jaga anak bkn sorang tapi 3 org..mmg salute lah kat abang..hihihi..pas tu saya tanya esok camner nak, masih boleh handle lagi ker ... dia kata tak yah lagi lah anta nursery..dia masih boleh lagi...fuhhh..tu yg buat makin sayang ni...then bila saya balik umah kan tgk umah pun tak bersepah...mmg puas hati...sbb dia tau kalau umah sepah mmg saya akan membebel dgn nada yang sgt tinggi dan nyaring , mmg sakit telinga kalau dgr..hihih tulah saya ... tgk lah sok lak camner lak jadi nyer

kat opis pun semua lancar, cuma nak gi keje jalan ada jammed sikit...tu biasa lah kan..jln kat sri kembangan nak ke bkt jalil mmg sesak gila...so pas ni kena kuar lagi awl...smapai opis ada hr briefing...ngantuk gak dgr..coz dah dgr dulu masa mula2 masuk keje...tapi buat2 innocent lah...dgr2 dgn tekun..hihihi..esok start dgn trainining by kak azimah senior dept saya...so far saya rasa seronok dapat masuk keje balik..dapat jumpa klik2 lama..dan yg klik baru pun boleh get along...no hal lah diorang sporting...ok nak kena tido dah coz esok nak kena bgn awl nak kena prepare anak nak ke sekolah dan b/fast...gtg

wassalam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.