Sunday, January 9, 2011

kalau dah letih

tgk lah ni... apa dah jadi dgn baju sekolah anak teruna aku yang sorang ni...hahaha..jadi tunggang terbalik dah lencana nya

mana tak nya..mata letih , penat dan mengantuk....pastu sambil jahit sambil dok ajar anak2 buat kerje sekolah diorang..anak tak ngnatuk umi dia yang tersengguk kat meja, last2 tertidor kat meja .. hehe .. sedar2 tengok dah ada kat depan tv.

yang lencana tu macam ni lah jadi nya kalau dah ngantuk gak

7 comments:

Dunia Mayaku said...

biasalah tu if dh ngantuk,semua jd haru biru...hehe..

comey_lote said...

hahahahahahahahahaha

jasayu1 said...

hehehe hehe nasib baik anak pun tak tido sama sebelah... heehehee

Farah Ikin said...

hi yana...mmg tak tahan dah masa tuh..tapi teruskan jugak

Farah Ikin said...

hi ida...gelakkkk jer lah kannnnn..hahaha

Farah Ikin said...

hi ayu...dia mmg pandai jer cari peluang nak tgk tv citer kartun...kalau tak takder chance lahhh

MAK TEH said...

hihi....biasa la tu,ambil la sikit masa utk diri sendiri.salam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.