Tuesday, August 6, 2013

persiapan sambut baby baru

Assalamualaikum....

setakat ni persediaan nak sambut orang baru dah lengkap. Tapi hanya berbelanja ala kadar sahaja .. baju baby aku hanya beli 3 pasang jer.. hehehe caya tak .. sebab aku xder mood lagi nak membeli.. dalam kepala tunggu baby lahir dulu lepas pantang baru kita shopping sakan ... masa tu baru tau kan baby gender apa

Sebab sampai skg pun doktor masih tak konfom lagi gender baby ... doktor cuma cakap InsyaAllah baby girl .... tapi ada jugak kemungkinan untuk baby boy ... kenapa tak buat 3D ??? hehe .. rasa tak perlu kot nak 3D sebab mahal bg aku ... lagipun aku tak kesah girl ke boy ke janji sehat ... terpulang pada citarasa masing ... setengah tu nak prepare barang baby jadi mesti nak tau gender kan .... :)

 ni dia ... 3 pasang bj baby 3-6mth

 barang2 lain sebagai tambahan yang takder lagi

 kain lampin yang serba guna

 set bersalin yang pening di buat nyer ... tak tau nak pilih yang mana satu .. jadi ni lah pilihan hati sesuai dengan budget yang ciput 

 siap bagi beg lagi ... memang sangat senang nak letak barang pantang yang kecik2 supaya mudah di bawa kemana sahaja

 Bengkung tali yang termasuk sekali dalam set bersalin Orang Kampung


Kat bawah ni lain-lain barang yang termasuk dalam set tu.






 Jeli gamat paling aku suka sebab dia boleh cepat menyembuhkan luka dalaman







Jadual pemakanan pun ada di sediakan untuk panduan

Yg penting je aku beli...lain2 guna semula mana yg dah ada dr abang2 dan kakak nye....


Entry terperam*****berita terbaru akn di post next entry yer

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.