Tuesday, August 27, 2013

Hari Cukur Jambul Baby

Alhamdulillah hari ketujuh bersamaan hari raya kedua yg lepas dah selamat buat majlis cukur jambul ...kitorang buat majlis simple je...makan pagi nasi berlauk .. jemput jiran2 dan saudara mara terdekat...ni je gambar sedikit sebanyak yg sempat ambik masa majlis berjalan...ni pun anak bujang yg tolong snap kan hehehe...jadilah dari takder langsung..selalu hubby jadi cameraman kan..ni dia dah jadi tuan rumah kenalah layan tetamu

 Selawat...

 Doa selepas selawat...

 Jom makan...

 Beratur yer..jangan memotong hehe

Ni bahagian pompuan...di tingkat atas...masa ni MIL bg lesen soh makan...jadi apa lagi i pun ngap jer lah...tapi idok le sampai kenyang paras tekak yer....ala2 jer amik rasa heheh

Sehari sebelum tu abah dia dah bagitau semua apa nama bb...sebelum tu ramai lah dok pakat bg cadangan...yg pasti nama2 cadangan bermula dgn huruf M..trademark anak2 aku kan sumer M...Marwan Mujahid Marwah Mikaiel....jadi yg kali ni naka apa yer....hehehe...Abah dia minta cadangan dari sepupu
Kak Nor dok Mekah..dia kata kalau org Arab mmg suka nama macam "Munajat" , "Muntaha" , "Mawaddah" atau "Madinah" .....

Jadi abah dia berkenan lah nama Madinah...tapi dia tukar ejaan jadi nyer....

"MEDINA BINTI HESHAM"

Wassalam....

3 comments:

MAK TEH said...

Cantik n sweet nama baby........nanti besar akan sesweet ibunya

Farah Ikin said...

Hehe...tq mak teh

syue wana said...

sweet je..
moga jadi anak solehah..
penyejuk hati ibu ayah

jom singgah blog saya.
tambah ilmu didada.
http://www.freevitamin.my/2013/07/ikhtiar-penyakit-kronik-vivix-super.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.