Monday, October 4, 2010

Boleh tarik nafas lega sebentar..

Assalamualaikum....

Pagi ni buka email dan ada satu email dari my cordinator program menyatakan yang my proposal defense di postponed to next week...fuhhhh..nampak nya doa ku di makbul kan oelh Nya yang maha mendengar...hihihih!!!..serius yer memang aku doa tau  proposal defense tu di tangguh...Alhamdulillah nampaknya Allah SWT mendengar permintaan dari hamba nya yg hina ini...bukan nya apa dah lah bahan tak cukup lagi, banyak yang nak kena buat research. Lebih-lebih lagi kali ni panel memang betul2 menitik beratkan our research proposal. Buktinya kalau ada sesiapa yang tak menepati kehendak panel akan di terminate kan master mereka ... fuhhhh!!! tengok...sampai cam tu sekali gamak nya ... tu yang aku macam menggigil ajer bila dah nak dekat hari nak present. 

Memang kalau bab bercakap depan khalayak ramai aku adalah FAIL!!!.Anda bagaimana ???? Adakah anda seorang yang berkeyakinan bercakap di hadapan orang ramai...kalau YA sila lah kongsi kan tip-tip untuk mengurangkan gugup dan angin senggugut ni ya...hihihi

Pagi tadi dah siap2 nak ke library.Konon-konon nak cari bahan lah. Tapi bila dah di postponed mula lah penyakit M tu ada menyengat sekejap kat tubuh badan ni. Melengah-lengah lah aku ni sambil duduk depan TV tgk CSI makan nasi berlauk beli kat depan seven E umah aku dan minum air milo kao...hihihi...pastu dah nak siap kuar teringat tak sidai kain..lalu gi lah sidai kain yang banyak nya sampai dua bakul sebab aku dah seminggu tak basuh kain ya puan-puan...hihi

ni gambar aku masa dok tgh makan nasi kat depan TV.

     
lepas ke library boleh pulak aku singgah ke Manjaku Baby Centre. Dengan alasan nak beli puting susu. Tapi biasa lah banyak lah benda-benda lain yang tak berkenaan akan tumpang sekaki..seperti botol susu, travel bag ( yang ni perlu sebab aku selalu anta anak kat umah mak pakai diapers bag yang dah koyak, tunggu masa nak terburai ajer isi dalam nya)...dan ada lah itga pasang baju utk Mikaiel..semua nya RM88.40...hihihi
Belanja lebih dari RM30 anda layak dapat kerusi di bawah ni dgn harga RM15.90...kiut miut ajer kerusi tu..sesuai utk marwah yang kalau tengok tv mesti berdiri depan skrin tv macam nak cium ajer tv tuh...hihihi..saper nak leh gi Manjaku yer.


Tapi marwah dan mikaiel takder dan aku sama hubby sangat rindu kat budak berdua tu.Hubby sebok soh amik tapi aku nak siap kan dulu keje aku baru leh amik budak2. Miss both of them.... huahauhua

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.