Tuesday, June 5, 2012

rindu pada blog saya

Assalamualaikum,

rindu kat blog!!..tapi saya sebenarnya rindu kat anak2, suami sebab mereka sedang berjauhan dari saya. Nak story sekarang takder mood lagi. Mood ke laut kata orang. hehehe...

tapi yang pasti sejak dua menjak ni banyak yang berlaku..perkara yang tak di sangka akan berlaku..terjadi juga.yang tak ku jangka tapi kena hadapi nya dengan tabah dan sabar.

Dengan sokongan dari suami aku gagah kan juga dugaan ini...Semoga ada hikmah di sebalik apa yang berlaku. Dan aku redha dengan kehendak yang Maha Esa..semoga di murah kan rezeki kami sekeluarga dan dijauhi dari mala petaka. Ameen.

Untuk suamiku tersayang. salam rindu dari jauh. Jauh di mata dekat di hati.

Wassalam

pic from google

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.