Friday, November 18, 2011

Orang lain nak beranak aku yang cemas!!!

Salam....

Sekarang ni aku berada di ofis tapi pikiran aku asyik melayang teringat kat adek aku kat hospital tuhhh...tengah tunggu masa nak bersalin....actually dia baru jer 37 minggu tapi doktor dah detect air ketuban dia kurang...jadi kena admit dan paksa persalin....dan baby dalam perut dia juga doktor kata besar lebih kurang dalam 3.5kg!!...fuhhh berat jugak tu..dah lah baby gal....bagi aku kalau bb gal 3.5 kilo tu consider besar....

adik aku gi hospital sg buloh sebab dekat ngan umah mak .... dia dah ke hospital sejak semalam..tapi last sekali aku call dlm pkl 2 cam tu...dia kata dok tor baru nak check...sblm tu dok kata baru buka 2 cm....kalau tak buka byk dok nak masuk lagi ubat...setakat ni dia dah rasa sakit bersalin dalam 10 minit sekali...tapi tak kuat lagi lah....

skang nak call serba salah takut kang dia tgh dok nak teran nak beranak ke apa kan...jadi aku pun sabar jer lah....tunggu berita dari dia...ni lah pes time nak dapat anak sedara selain dari anak sedara belah hubby ku....lagi2 baby gal...

Aku doakan adek aku selamat bersalin dah di permudah kan Allah SWT bersalin....aku pulak yang tak sabar nak dapat baby....
teringat pulak hubby ada kata..dia teringin nak ada baby lagi...aku dengar apa dia!!!!!....nanti dulu lah abg...sabar yer..!!!!








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.