Monday, September 19, 2011

harap lepas ni lagi rajin tulis blog

Salam...

Nak tulis blog bukan nye ada netbook baru rajin, guna lah apa saja kalau dtg mood nak update pasti akan jadi punyer kannnn....

Ni saje nak buat alasan pulak..hehe...tapi tak nafi ada kelebihan dgn guna netbook sendiri ni..salah satu nya tak yah lah berebut dgn cik abg....

ni aku punyer netbook baru...utk pengetahuan netbook Hp mini ku yg comel tu aku dah jual kat adek..kebetulan dia pun nak guna netbook sebab baru masuk ipg..jadi aku jual lah walau pun macam berat jer..tak per lah sian lak kat dia nak guna netbook time tu gak....bayo kendian .. tak per hehe.

ni lah gambo netbook baru ku ASUS hehehe....

 Nama model Eee PC 1015PX

 Warna pilihan kali ni ialah WHITE hehehe...biorlah org kata cepat kotor ke apa..tapi aku nak jugak kaler putih yg suci murni ni

Saiz biasala netbook 10inch

 sori yer gambar a bit blur...bateri dia tahan 11 jam guna yg 6 cell punyer bateri...processor intel atom N570..mmg power compare to N450 kalau tak silap...ada bluetooh (ni penting senang nak transfer gambar from hp)...free upgrade to 2GB memory...

ada slot utk memory card reader....kalau yg hp mini dulu tu takder cover ..yg ni ada...model ni kalau tak silap adalah model terbaru asus netbook dan dia lebih slim...tapi walaupun dia kata keyboard nya adalah ergonomic chiclet bg aku tetap tak best nak menaip..asal aku taip mesti ada huruf yang tertinggal...key dia a bit keras compare to mini hp...cuma y best nyer netbook ni dia lebih laju sebab processor lebih bagus...tu jer lah.....harga pulak tak sampai 1k pun aku beli...

Jenuh jugak aku n cik abg survey satu low yat...cari mana yg murah dan bagus...sana byk pilihan..jadi kena lah pandai memilih sebelum membeli...maklum lah bukan kita ni org yg berduit kan...kena jadi pengguna yg bijak..hehe...

Wassalam....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.