Sunday, April 17, 2011

Congrats to my other SIS...

Salam,

Berjumpa lagi kita hari ni ya...hari sabtu yang suram dan mendung jerrrr...

Di sini aku nak ucap kan Tahniah 2X buat adik aku yang first ni..sebab apa 2x???..sebab nya aku tak sempat nak post kat sini yang pasal wedding day dia dolu2 tuh...hehehe..skang dah 3 bln berlalu .. sampai dah pregnant pun adek aku tuhhh..muahhhhaaa....jadi tahniah dah pregnant !!!!...dah 4 minggu dah..hehehe...

Di kesem[atan ini juga ..masa aku tengah rajin ni ,,, maka aku letak lah gambar dia masa weddss dulu tuh..hehe...tapi baru aku perasa upa nya camera aku takder gambo pengantin..gambar kakak pengantin yg byk interframe..hahahaha..tapi aku amik lah sikit dai FB photographer Shah&Ros merangkap juga kawan kepada adek aku..hehehe....

gambar sebelom akad nikah..sempat lagi...gambar guna HP jer

Alhamdulillah...


 letih umi mlayan kerenah anak2 .. hehe .. macam2 perangai2.. besar kecik sama ajer

 lil brother dengan husband tgh pasang signboard..tak dapat aku bayang diorang behenti tepi highway ni..hehe

 tetamu dah mula ramai

 Marwah beramah mesra dgn sedara mara dan juga tetamu..jadi penyambut tetamu dia hari tuhh...mesra jer sokmo

 pose istimewa dari aku n hubby..hubby ni susah betul nak ajak ambil gambar
amik gambar suka jer..

 Cari2 ni jergambo pengantin yg ada dlm kamera aku tuh...

 mummy with kids on the wedding day

Gambar2 yang di bawah ni aku ambil dr FB photgrapher..cantik action derang kan...




Ni grab kat FB adek aku..dia n her frenz yg gila2


End of Story..

sebenarnya byk lagi gambo..tapi aku malas nak upload so-so...jadi lah tuh..seciput pun ok gak..janji ado dari nan ado yer..hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.